Een nieuwe autisme vriendelijke rating!

Een nieuwe autisme vriendelijke rating!

De onduidelijkheid bij kpn/online glasvezelkabel.

Eerst krijg ik een onverwachte brief van Online dat ze glasvezel komen leggen bij mij, maar ik had niets aangevraagd dus de vraagtekens rijzen al gauw.
Na wat hulp te hebben ingeschakeld waren die vraagtekens weg, ze kwamen het doen vanuit hunzelf, niet vanuit een aanvraag.

Oké prima.
Alles doorgenomen wat ik moest doen.
In de brief stond dat KPN via sms of mail contact zou leggen met mij om een afspraak te maken voor het leggen van de kabel.

Wat doet KPN; ze bellen me!
Daardoor moest ik heel snel schakelen, was dus niet erg handig van de KPN. Niet heel autismevriendelijk. Tip vermeld dat je gebeld kan worden of doe het via sms of mail zoals vermeld!

In de brief stond ook een datum waarop nieuwe data bekend zouden worden, dus dat KPN die dag wat zou laten weten, nemen ze al eerder contact op 2 à 3 dagen eerder dan gepland in mijn hoofd, weer niet handig van KPN/Online.

Als laatste stond er in de mail/brief dat ik een paar dagen voordat de kabel werd gelegd ik het kastje zou ontvangen, ik vind 1,5 week van tevoren wel meer dan een paar dagen van tevoren!

Kortom, Online en KPN zijn niet geheel autismevriendelijk in hun communicatie en duidelijkheid! Dus ik geef ze beide GEEN ster! Aan de hand van deze ervaringen!

About the Author

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Deze vind je misschien ook leuk